Gdy pneumatyczny sygnał sterujący jest obecny, zawór blokujący jest otwarty i umożliwia swobodny przepływ sprężonego powietrza z pozycjonera do napędu pneumatycznego. W przypadku zaniku sygnału sterującego (lub spadku poniżej regulowanego punktu nastawy), zawór blokujący zamyka się i zapobiega przepływowi powietrza do lub z napędu. Powoduje to zatrzymanie napędu w ostatniej pozycji.
Menedżer produktu ds. Armatury Przemysłowej
Krzysztof Flisowski, +48 334724939, k.flisowski@rectus.pl
Informacje techniczne
Parametr
Opis
Wykonanie
Aluminium epoksydowane
Kąt obrotu / skok
0 - 90° / 10 - 150 mm
Sygnał wejściowy / zwrotny
4 - 20 mA DC
Ciśnienie zasilania
1,4 - 7 bar
Przyłącza
G 1/4" (pneumatyczne)
Temperatura pracy
Od -20°C do +70°C (wersja standard)
Od -40°C do +70°C (wersja "low temp.")
Od -20°C do +120°C (wersja "high temp.")
dla wersji ATEX:
Od -40°C do +60°C (T5)
Od -40°C do +40°C (T6)
Od -40°C do +70°C (wersja "low temp.")
Od -20°C do +120°C (wersja "high temp.")
dla wersji ATEX:
Od -40°C do +60°C (T5)
Od -40°C do +40°C (T6)