Gdy pneumatyczny sygnał sterujący jest obecny, zawór blokujący jest otwarty i umożliwia swobodny przepływ sprężonego powietrza z pozycjonera do napędu pneumatycznego. W przypadku zaniku pneumatycznego sygnału sterującego (lub spadku poniżej regulowanego punktu nastawy), zawór blokujący zamyka się i zapobiega przepływowi powietrza do lub z napędu. Powoduje to zatrzymanie napędu w ostatniej pozycji.
Menedżer produktu ds. Armatury Przemysłowej
Krzysztof Flisowski, +48 334724939, k.flisowski@rectus.pl
Informacje techniczne
Parametr
Opis
Wykonanie
Aluminium epoksydowane - TS210
Stal nierdzewna AISI 316 - TS215
Stal nierdzewna AISI 316 - TS215
Sygnał sterujący
1,4 - 7 bar
Ciśnienie
10 bar (maks. ciśnienie zasilania)
7 bar (maks. ciśnienie blokujące)
< 0,1 bar (ciśnienie różnicowe)
7 bar (maks. ciśnienie blokujące)
< 0,1 bar (ciśnienie różnicowe)
Przepływ (CV)
1,8
Przyłącza pneumatyczne
NPT (PT) 3/8" (sygnał sterujący)
NPT (PT) 1/4" (zasilanie)
NPT (PT) 1/4" (zasilanie)
Temperatura pracy
Od -20°C do +70°C (wersja standard)
Od -40°C do +70°C (wersja "low temp.")
Od -20°C do +120°C (wersja "high temp.")
Od -40°C do +70°C (wersja "low temp.")
Od -20°C do +120°C (wersja "high temp.")